Berita Terkini

Switch Warehouse Sale Menawarkan iPhone Seredah RM 200



Kini korang mampu memiliki iPhone dengan hanya RM 200 daripada Pengedar Premium Apple terkenal di negara ini iaitu Switch. Mereka menawarkan peranti Apple pada harga yang jauh lebih murah semasa Warehouse Sale yang telah bermula hari ini, 2 Mac sehingga 4 Mac di MyTown Shopping Centre di Cheras, Kuala Lumpur.

Menariknya, terdapat senarai jualan terlebih dahulu. Sebagai contoh, terdapat hanya 10 unit iPhone 5s 16GB yang akan disediakan untuk RM 200. Namun, peranti ini bukan unit baru tetapi sama ada dibuka atau demo yang itulah sebabnya iainya tidak diberi jaminan.

Sekiranya korang lebih suka unit baru, Switch menawarkan beberapa peranti baru Apple termasuk iPhone 6 pada harga RM 1399, iPhone X 64GB pada harga RM 4899 dan iPhone X 256GB pad harga RM 5649. MacBook Air 11 inci juga tersediakan pada harga RM 2799.

Selain daripada produk yang kami sebutkan di atas, korang juga boleh merebut produk Apple seperti Apple TV, iMac, iPad, iPhone, iPod, dan MacBook Pro, serta aksesoris yang berkaitan dengan Warehouse Sale yang berlangsung sehingga Ahad ini, 4 Mac . Untuk maklumat lanjut, pergi ke laman web rasmi Switch.

Sumber : Switch