Berita Terkini

Samsung Lightning IconX 2018 Membawa pelbagai Peningkatan Menarik


Gear IconX merupakan cubaan pertama  yang baik oleh Samsung untuk sepasang earbuds tanpa wayar. Gear IconX asalnya dikatakan mempunyai hayat bateri yang terhad dan belum termasuk isu-isu niggling yang lain dan Samsung berjaya menyelesaikan banyak masalah pada model asalnya. serta membawa pelbagai peningkatan lain.

Terdapat dua cara untuk mendengar lagu kegemaran anda di Gear IconX. Anda boleh menyambungkannya melalui Bluetooth atau anda boleh memindahkan fail muzik ke internal storage 4GB pada IconX. Hayat bateri pada IconX bergantung pada mod yang anda hubungkan, hayat bateri akan berbeza. Samsung berkata pengguna boleh menggunakan kira-kira tujuh jam penggunaan dalam mod tanpa sambungan dan lima jam jika IconX menggunakan Bluetooth.


Gear IconX berfungsi dengan baik walaupun kualiti audio tidak luar biasa dan ia lebih daripada cukup untuk menikmati muzik kegemaran. Selain itu, Mode Bunyi Ambient di IconX Gear membolehkan pengguna mendengar apa yang sedang berlaku di sekeliling dan ia sangat penting untuk keselamatan.

Satu lagi ciri yang agak menyeronokkan untuk digunakan ialah fungsi Running Coach. Setelah diaktifkan, ia dapat memberi pengguna arahan mudah, mengesan sama ada pengguna sedang berjalan atau berjoging, menjejaki berapa lama pengguna telah berjalan dan menariknya ia dapat mengesan jarak yang pengguna berjalan.


Namun, IconX Gear masih didapati gangguan audio sekali-sekala. Iaitu salah satu daripada earbuds akan berhenti mengeluarkan audio untuk seketika. Walau bagaimanapun, ini tidak berlaku dengan kerap dan boleh mengatakan dengan pasti jika ini adalah isu terpencil.

The Gear IconX (2018) adalah sepasang earbuds tanpa wayar dengan hayat baterinya telah bertambah baik. Ia mempunyai kualiti audio yang baik, dan ia datang dengan ciri-ciri pengguna berguna.


Dengan harga RM799, Gear IconX merupakan earbuds yang paling berpatutan yang hadir dengan ciri yang hebat. Sekiranya anda ingin menaik taraf dari sepasang earphone berwayar, IconX pasti bernilai dipertimbangkan.