Berita Terkini

Microsoft Office 2019 Hanya Digunakan Pada Windows 10


Microsoft bakal melancarkan Office 2019 versi rasmi pada tahun ini dan ianya kelihatan seperti single license productivity suite ini eksklusif untuk Windows 10 yang mungkin agak mengecewakan untuk sesetengah orang mendengar.

Bagi mereka yang masih menggunakan sistem operasi versi lama daripada Windows dan ingin mengekalkan ciri-ciri terkini dari Microsoft productivity suite, mereka masih boleh memilih Office 365 yang secara teknikalnya adalah produk yang berbeza.


Microsoft Office 2019 tidak memerlukan langganan, tidak seperti Office 365. Microsoft Ofiice pada dasarnya merupakan pembelian satu lesen untuk perisian pada satu masa. Microsoft juga telah mengumumkan bahawa Office 2019 akan menerima lima tahun standard support dengan tambahan lima tahun extended support.

Dilihat kembali pada persidangan Microsoft Build pada tahun lepas, Microsoft Office 2019 masih akan kelihatan seperti Microft Office yang sedia ada. Ia telah ditetapkan untuk dilancarkan pada pertengahan tahun ini dengan pratonton yang dijadualkan

Sumber : Microsoft