Berita Terkini

Dragon Ball FighterZ Akan Ditampilkan dalam Evo 2018


Dragon Ball FighterZ baru sahaja dikeluarkan pada akhir bulan lepas dan ternyata permainan pertempuran bakal dipaparkan dalam salah satu kejohanan permainan pertempuran yang paling mendapat perhatian iaitu Kejohanan Evo 2018. Untuk permainan yang hanya berada di pasaran selama kurang daripada beberapa minggu, ini adalah satu pencapaian yang hebat.

Kehadiran Dragon Ball FighterZ kejohanan itu pastinya menunjukkan betapa menarik permainan tersebut dalam komuniti permainan pertempuran yang kompetitif. Menariknya, pengeluar permainan Tomoko Hiroki juga akan memasuki kejohanan tersebut.


Selain dari Dragon Ball FighterZ, permainan lain turut dipaparkan dalam Evo tahun ini ialah termasuk Street Fighter 5, Tekken 7, Sumer Smash Bros. Melee, BlazBlue: Cross Tag Battle, dan Guilty Gear Xrd Rev 2. Malangnya, salah satu yang paling Permainan pertempuran terbesar yang dikeluarkan tahun lepas iaitu Marvel vs Capcom: Infinite tidak akan berada dalam kejohanan tersebut.

Kejohanan Evo 2018 akan berlangsung dari 3 hingga 5 Ogos di Las Vegas. Ia merupakan sesuatu yang menarik untuk melihat bagaimana Dragon Ball FighterZ apabila berada di tangan pemain profesional.