Berita Terkini

Powerbank yang cantik dan comel tetapi berkuasa yang dibawakan oleh Parkman.


Direka dengan menggunakan bateri polymer lituum-ion yang merupakan salah satu dari bateri kategori A kelas atasan dan bateri polymer ini ternyata mempunyai ciri-ciri keselamatan yang sempurna. Ia mempunyai kitaran hayat yang lebih lama dan proses kapasiti menurun yang sangat rendah berbanding dengan powerbank jenis lain di pasaran lain. Seperti kebanyakan powerbank yang lain juga, terdapat dua port USB untuk mengecas iaitu 1.0A dan 2.1A.
Apa yang menariknya tentang powerbank ini adalah rekaannya yang unik berbentuk segi empat padat dengan permukaan Matt untuk pengguna mudah memegangnya. Parkman powerbank ini juga dibahagikan kepada 2 kapasiti iaitu 10 000 dan 15 000 mAh dan mempunyai 4 jenis warna pilihan iaitu putih, pink, kuning, biru dan hijau serta mempunyai waranti selama setahun.

Review dari kami mengenai powerbank Parkman

Kebiasaan powerbank seperti ini bukan sekadar boleh mengecas barangan gadget korang tu malah sesuai untuk diletakkan atas meja kerja anda sebagai hiasan.

Sekiranya korang berminat untuk mendapatkan powerbank Parkman ini, korang boleh terus layari Facebook kami untuk mendapatkan info lanjut.

Klik sini Bucket Gear