Berita Terkini

The Action Launcher untuk pengguna Android


Percaya atau tidak The Action Launcher telah wujud lebih dari empat tahun. Ia dilancarkan semula pada tahun 2013 dan kini pada versi 30. Korang mungkin mengatakan bahawa banyak versi yang disebabkan oleh masalah bugs dan isu yang biasa berlaku terhadap aplikasi, tetapi aplikasi ini berfungsi dengan baik dan mempunyai banyak pengguna.

Pada awal bulan ini, Action Launcher telah dikemas kini dengan Pixel 2-style search bar selepas membawa Oreo’s adaptive icons ke lebih banyak peranti serta Weather widget dan better theming options yang lebih baik.


Antara pembaruan terkini adalah penambahan Glance widget ia merupakan search box icon editor. Ini membolehkan pengguna untuk memilih theme icons dalam Google colors. Korang yang guna Galaxy Note 8 dan Galaxy S8 akan dapat melihat sokongan yang lebih baik untuk The Action Launcher dan jika korang biasa dengan AdaptivePack, terdapat ikon baru yang berjumlah 250.



Widget ‘At a Glance baharu menunjukkan fungsi date, weather, dan next calendar appointment. Ia juga meningkatkan lagi penyesuaian search bar customizations. Terdapat editor ikon khusus yang kini menambah dock icon themes. The dynamic clock icon kini menyokong Adaptive Icons serta TouchWiz icon.

Muat turun AdaptivePack dan The Action Launcher dari Google Play Store.



Via : Chris Lacy