Berita Terkini

Menikmati perjalanan bersama SENA 10R





ALAT KOMUNIKASI YANG DIPERLUKAN OLEH RIDER

Sejak pelancaran produk flagship daripada SENA iaitu headset motosikal SMH10 dengan sistem interkom. SENA juga telah menghasil peranti komunikasi Bluetooth headset motosikal lebih inovatif yang menggabungkan sistem komunikasi Bluetooth dan intercom.


SENA 1OR

Tidak seperti peranti intercom SENA terdahulu yang mempuyai bentuk yang besar jika dibandingkan dengan SENA 10R, Walaupun peranti ini lebih nipis dan kecil, peranti ini lebih berprestasi tinggi. Sena 10R membolehkan penunggang mendengar muzik, membuat panggilan telefon tanpa menggunakan tangan, mendapatkan arah GPS, dan mempunyai perbualan intercom dengan penunggang lain dalam kualiti audio yang jelas melalui sistem stereo pada peranti ini. SENA 10R merupakan antara pilihan terbaik untuk penunggang yang ingin fokus pada penunggangan dan meminimumkan faktor kecuaian.




BLUETOOTH HANDLEBAR CONTROL REMOTE

Kawalan penuh di hujung jari anda Kawalan Jauh Bluetooth yang inovatif diletakkan pada tempat boleh melihat dan menggunakannya dengan dengan mudah tanpa mengganggu fokus demi keselamatan perjalanan anda. Dengan fungsi interkom empat hala SENA 10R ini, ia membolehkan penunggang berbincang, Chitchat dan kongsi playlist sehingga empat sahabat penunggang.

SENA 10 dilengkapi denagan Bluetooth 4.1 dengan kualiti bunyi yang jelas serta berteknologi proprietary sound reduction pada jarak 900 meter. Jika rakan korang tidak mempunyai gear interkom Sena Bluetooth, firmware Sena's Universal Intercom pada SENA 10R menjadikan semua sistem komunikasi Bluetooth yang lain di pasaran boleh digunakan dengan SENA 10R.



Teknologi Advanced Noise Control menghilangkan bunyi background yang bising untuk kedua-dua audio masuk dan keluar dan mampu mengatasi masalah persekitaran yang bising. Kawalan muzik seperti play, pause, back, next dan setiap sumber audio mempunyai tahap volume boleh dilakukan dengan Mudah. App Sena Headset boleh menghubungkan SENA 10R korang dengan peranti telefon anda yang dalam versi Android dan iPhone yang. Ia membolehkan peranti SENA diconfigurasikan dengan menetapkan friend group interkom, dan mengakses start guide dengan cepat interaktif. SENA 10R juga menawarkan keupayaan untuk pairing dengan dua peranti telefon untuk memudahkan panggilan tanpa menggunakan tangan.