Berita Terkini

OPPO R11s specs leak via AnTuTu



Syarikat telefon pintar dari China iaitu OPPO yang bakal melancarkan telefon pintar baharunya dengan pembaharuan large display bandwagon diikuti dengan spesifikasi midrange smartphone yang diberi nama OPPO R11s. Dalam maklumat leaks dan teasers, peranti ini diuji melalui the AnTuTu benchmark software dan memberi gambaran yang bagus tentang spesifikasi OPPO R11s ini. So korang sebagai pengguna boleh menilai sendiri tahap OPPO R11s sebagai midrange smartphone.


Oppo R11s yang diketogorikan sebagai midrange smartphone ini mantap dan kompeten melalui pengesahan the benchmark dengan ciri-ciri upfront display yang lebih besar, FHD+ resolution (2160×1080) dan bernisbah 18:9. Peranti ini dilengkapi processor Qualcomm Snapdragon 6604GB RAM dan 64GB internal storage.




OPPO R11s dihadirkan dengan dual camera setup yang disahkan oleh AnTuTu, kameranya boleh menjadi dual 20MP sensors, ia merupakan satu berita gembira untuk korang yang meminati mobile photography. Selfie cam juga cukup hebat, berdasarkan sejarah keluaran telefon pintar OPPO yang sebelumnya seperti OPPO R9s.


Peranti ini bakal dilancarkan pada 2 November 2017, jadi korang hanya perlu menunggu sedikit masa lagi untuk melihat OPPO R11s dalam spesifikasi penuh. Biasanya apa yang bakal dilancarkan tidak jauh dari leaks dan teasers. Dan daripada apa yang ditunjukkan, peranti ini boleh menjadi pilihan yang baik.


Sumber: Weibo