Berita Terkini

Avast Free Antivirus 18.5.2342


Avast Free Antivirus merupakan program antivirus yang cekap dan komprehensif. Ia juga merupakan salah satu program antivirus yang paling popular yang tersedia. Ciri-ciri utama yang terus membuat Avast Free Antivirus begitu popular adalah UI nya yang mudah, pilihan pengimbasan yang dioptimumkan dan pangkalan data definisi virus yang sentiasa dikemas kini.

UI yang ringkas dan bertambah baik

UI versi terkini yang lebih mudah dan lebih cepat berbanding versi sebelumnya. Ciri-ciri utama boleh dicapai dengan mudah di sidebar dan homepage kini boleh customize supaya pengguna dapat mengakses tools yang paling sering digunakan. Penampilan keseluruhan bersih dan rapi, dengan butang secara intuitif dilabel dan diletakkan.

Perlindungan Komprehensif

Avast sentiasa mengemas kini pangkalan data definisi virus mereka. Ini bermaksud komputer pengguna akan dilindungi daripada spyware terkini, virus dan laman web yang berpotensi berbahaya. Komuniti aktif Avast dengan cepat memberi amaran kepada pasukan development mengenai ancaman keselamatan baru dengan pantas ditangani dan ditambah kepada pangkalan data penting Avast. Browser add-on terus meningkatkan keselamatan komputer dengan ciri seperti cookie dan penyekatan penjejakan sosial.

Kelajuan

Avast Free Antivirus dilengkapi dengan pelbagai pilihan imbasan standard, berdasarkan kedalaman dan kelajuan. Rapid Scan cukup dalam kebanyakan kes - menargetkan media mudah alih dan fail yang pengguna pilih, mengenalpasti ancaman keselamatan yang biasanya kurang dari satu minit. Startup Scan akan dilancarkan secara automatik pada boot dan merupakan pemeriksaan keselamatan yang biasa. Enjin imbasan yang dioptimumkan dalam versi terkini bermakna pengimbasan kandungan teks adalah lebih pantas daripada versi terdahulu. Mengimbas fail EXE juga lebih cepat. Penggunaan memori yang lebih baik bermaksud Avast Free Antivirus harus menyebabkan kurang ketegangan pada sistem dan membolehkan pengguna meneruskan tugas lain dengan lebih cepat.

Ringkasan

Avast Free Antivirus merupakan salah satu daripada pengurus keselamatan percuma yang ada. Ia ringan dan cekap serta memberikan perlindungan keselamatan yang komprehensif. Browser Add-On boleh memperlahankan kelajuan penyemakan imbas dan imbasan mungkin tidak terperinci seperti beberapa antivirus premium. Mempunyai UI yang mudah, berkesan dan memberi keselamatan yang kuat menjadikan Avast Free Antivirus pilihan yang sangat baik untuk mereka yang mencari keselamatan komputer percuma.




Tajuk: Avast Free Antivirus 18.5.2342
Nama Fail: avast_free_antivirus_setup_online.exe
Saiz Fail: 181KB (185,488 bytes)
Keperluan: Windows 2000 / XP / Vista / Windows 7 / XP 64-bit / Vista 64-bit
/ Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 10 64-bit
Bahasa: Multiple languages
Lisen: Non-Commercial Freeware
Tarikh Keluaran: July 19, 2018
Author: Avast Software www.avast.com
Laman Utama: www.avast.com/free-antivirus-download
MD5 Checksum: 80073B769AD4375C85BE9C302A1C96F8









Mencari Avast versi Mac? Downlaod di sini
klik sini untuk download aplikasi lain.