Berita Terkini

Xpax Postpaid Bersama Program Easyphone: Menawarkan iPhone hanya RM 29 Sebulan


Sempena pelancaran pelan baru Xpax Postpaid pada minggu lalu, Celcom juga secara rasmi mengumumkan bahawa pelan baru ini juga boleh didapati di bawah program Easyphone. Bagi mereka yang tidak biasa dengannya, program ini pada mulanya membolehkan pengguna membeli telefon terpilih melalui pelan ansuran 24 bulan.

Bergantung kepada kelayakan pelanggan, mereka boleh memilih untuk menambah skim Perlindungan Peranti terhadap telefon yang mereka peroleh melalui program Easyphone. Di bawah skim itu, peranti mereka akan dilindungi daripada pencurian, kerosakan, dan penyalahgunaan masa.


Pada masa ini, hanya ada dua telefon yang tersedia untuk pelanggan Xpax Postpaid di bawah program Easyphone dan setiap satunya terikat dengan pelan tertentu. Khususnya, pelanggan Xpax Postpaid 50 boleh mendapatkan Huawei Nova 2i manakala Apple iPhone 6 hanya tersedia untuk pelanggan Xpax Postpaid 79.


Untuk Nova 2i, kos RM 45 sebulan tidak kira sama ada pelanggan memilih skim Perlindungan Peranti atau sebaliknya. Di sisi lain, iPhone 6 boleh didapati dengan harga RM 44 sebulan termasuk skim Perlindungan Peranti atau RM 29 sebulan jika mereka memilih untuk tanpa perlindungan.

Walau bagaimanapun, ambil perhatian bahawa skim Perlindungan Peranti adalah wajib untuk pelanggan tertentu. Untuk maklumat lanjut mengenai program Easyphone untuk pelanggan Xpax Postpaid, pergi ke laman web rasmi Celcom atau lawati kedai Cube Blue Cube dan Celcom Certified terdekat anda.