Berita Terkini

Sony Playstation 4 Slim Jatuh Sekitar RM950 Untuk Masa Kini


Sony Playstation 4 Slim merupakan pilihan bajet terbaik bagi pemain konsol. Hari ini, korang boleh mendapatkan konsol ini dengan harga yang rendah.

Sony Playstation 4 Slim secara amnya boleh dikatakan telah mempunyai harga yang tetap, namun hari ini adalah kali pertama kita melihat penurunan harga bagi permainan konsol tersebut di bawah RM950. Ianya lebih rendah daripada harga 11/11 yang berharga RM999, dan lebih baik lagi ialah korang boleh mendapatkan permaianan konsol ini dari beberapa penjual yang berbeza di seluruh Lazada dan Pembeli.



Dream Store di Lazada menawarkan PS4 Slim untuk RM954 dan baucar kedai RM5nya yand boleh ditolak harga hingga RM949. Tetapi, bayaran penghantaran RM4.50 di sini yang meningkatkan harga keseluruhan kepada RM953.50 dan masih memberi perbezaan yang sangat jauh berbanding  RM1349. Terdapat hanya satu unit yang boleh didapati di sini, jadi pilihan terbaik seterusnya di Lazada dijual oleh Lazada sendiri, dengan harga RM989 dengan penghantaran percuma. korang sepatutnya dapat mengikis sedikit harga dengan pelbagai kupon.

Di Shopee, terdapat kedai yang menawarkan PS4 Slim untuk RM949. Dan dengan dasar penghantaran percuma sehari-hari Shopee, itulah harga terakhir yang korang bayar. Terdapat hanya satu unit yang tersedia. Penjual lain juga menawarkan konsol pada harga yang menarik, seperti ini untuk RM978.