Berita Terkini

Rumor: Razer Phone 2 Dan Projek Linda Tiba Pada September 2018


Razer bersiap untuk melancarkan sekuel telefon pintar pertama tahun ini. Sumber yang tidak disahkan mendakwa bahawa Razer Phone 2 bakal membuat penampilan seawal September 2018. Pada masa yang sama, Ketua Pegawai Eksekutif Razer Min-Liang Tan telah mendedahkan Tarikh pelancaran sebenar Projek Linda.

French tech site FrAndroid memetik sumber yang mendakwa Razer Phone 2 akan dilancarkan September 2018 dan terdapat semua maklumat yang telah tersedia pada ketika ini. Terdapat kemungkinan bahawa Razer akan mengumumkannya di IFA, Berlin. Tetapi forum komunikasi mudah alih bukanlah tempat korang mengharapkan untuk melihat pengumuman syarikat itu. Mereka lebih cenderung muncul tanpa amaran.

Sumber yang sama memberitahu bahawa Razer sedang mempertimbangkan pengeluaran penuh untuk Projek Linda. Diungkap di CES, peranti ini boleh menjadikan Razer Phone menjadi laptop. Ia amat menarik kerana ia mengekalkan penggunaan telefon sebagai landasan utama padanya.


Nampaknya syarikat itu menarik banyak perhatian dan telah menjadi tanda bahawa mungkin terdapat pasaran untuk perkara seperti ini.

Ketua Pegawai Eksekutif Tan juga menyentuh topik ini Projek Linda ini sambil memberi ulasan kepada YouTuber Marques Brownlee di Twitter. Min-Linag Tan hanya mengatakan bahawa dia boleh melakukan sesuatu tentang projek Projek Linda yang dikeluarkan tahun ini.


Ia sukar untuk mengesahkan kebenaran khabar angin ini, melihat bahawa Razer telah terbukti menjadi sebuah syarikat yang tidak dapat dijangka. Syarikat ini juga sedang meneliti telefon yang berjaya pertama kali dikeluarkan. Sama ada ia bersedia untuk mengalahkan sekuel itu dengan cepat atau sebaliknya.