Berita Terkini

12/12: Dapatkan Aksesori Apple Ori Sehingga 20% Off


Kini Lazada merupakan resaller Apple yang sah. Platform e-commerce ini mempunyai akses kepada pelbagai produk Apple termasuk aksesori. Apple Store di Lazada baru dibuka semalam dan hari ini korang boleh menjimatkan wang dengan membeli sebahagian daripada aksesori Apple yang asli.

Lazada memberi sehingga 20% daripada harga pasaran aksesori Apple untuk iPhone, iPad, Apple Watch, dan juga Mac. Walaupun diskaun 10% hanya untuk iPhone cases dan Apple Watch straps tidak begitu menarik, ini adalah peluang yang baik untuk melindungi kabel Lightning dan peranti iPhone korang.



Malangnya, Lazada tidak mempunyai kabel USB-C ke Lightning, tetapi jika korang mahu mengecas dengan cepat untuk peranti iPhone 8 dan iPhone X, korang boleh mendapatkan 61W atau 87W USB-C chargers untuk MacBook Pro dengan membeli kabel dari Apple Store secara online.

Sementara itu, Cover Pro Smart iPad juga boleh didapati dengan 20% off dan Apple 4K TV yang akan pergi 10% off pada RM900. Secara langsung ia merupakan tawaran yang lebih baik. Korang juga boleh menikmati 20% off untuk peranti AirPods dan Apple Pensil untuk iPad Pro boleh didapati dengan diskaun sebanyak 15%. Ini menjadikannya salah satu tawaran yang terbaik di Apple Store.